V tomto článku se podíváme na nejnovější aktualizace Evolia, které jsme pro vás připravili. Přidali jsme několik užitečných funkcí, které se dotýkají integrací, pošty, vykazování a vyúčtování a také spisů.
Mezi hlavní novinky patří:
- AI ve spise
- Stahování hlaviček datových zpráv
- Zobrazení data posledního stažení datových zpráv
- Schvalování výkazu práce po položkách
- Možnost porovnávání dokumentů
- Označení vyúčtovaných faktur odeslané emailem
- Možnost filtrace spisů podle protistrany
Zde si můžete podrobně přečíst, co novinky obsahují a kde je v systému najít.
Integrace
AI ve spise
Funkce, která umožňuje, aby systém po identifikaci spisu, ve kterém se uživatel nachází, automaticky poskytl relevantní informace vybranému jazykovému modelu. Díky tomu je AI asistent neocenitelným pomocníkem přímo v rámci každého spisu.
Tato novinka nese několik klíčových výhod zahrnující:
- Historii chatu, kde je veškerá komunikace s AI uchována a snadno dostupná.
- Možnost volby mezi různými jazykovými modely, jako jsou nejnovější verze ChatGPT, Claud nebo Antropic.
- Služba dostupná za symbolický poplatek v rámci našeho API, bez nutnosti velkých finančních investic.
V rámci této integrace si můžete pohodlně přikládat dokumenty k chatům, specifikovat potřebná data a prohlížet si historii komunikace. Při interakci s odpověďmi AI se navíc automaticky zobrazuje nabídka tří akcí, včetně možnosti vytvoření dokumentu, který je ihned uložen do složky „Dokumenty z AI“, což usnadňuje organizaci a správu dokumentů.
Pošta
Stahování hlaviček datových zpráv
Ve snaze zefektivnit práci s datovými zprávami jsme přidali novou funkci, která vám umožní manipulovat s hlavičkami datových zpráv stejně jako s plnohodnotnými zprávami. Můžete je přidávat ke spisům nebo k nim přiřazovat úkoly. U hlaviček datových zpráv se zobrazuje datum doručení pouze v případě, že datová zpráva byla opravdu doručena (například jiným uživatelem přímo v systému DS)
Zobrazení data posledního stažení datových zpráv
Při stahování datových schránek jednotlivě, může být náročné si zapamatovat, které schránky byly již staženy a které ne. To zvláště platí, pokud neudržujete pravidelnou kontrolu historie stažení. Abychom vám ulehčili práci a zvýšili přehlednost, implementovali jsme novou funkci, která vám umožní vidět přesné datum a čas posledního stažení každé schránky. Toto vám zajistí. že budete mít vždy k dispozici aktuální informace o stavu vašich schránek, což vám umožní lépe se orientovat.
Vykazování
Schvalování výkazu práce po položkách
Pokud vykazujete více práce nebo specifické věci, můžete si je vybrat ze seznamu vykázané práce a schválit je. Stačí si označit dané položky a kliknout na akce a nechat schválit. Pak se vám objeví oranžová fajfka, která při najetí myší ukáže, kdo a kdy výkaz schválil. Případně při otevření výkazu jej můžete schválit jednotně.
Pokud pravidelně vykazujete rozmanité práce či specifické úkoly, nová funkce vám umožní tuto činnost značně zjednodušit. Nyní máte možnost přímo ze seznamu vykázané práce vybrat konkrétní položky, které potřebujete schválit.
Proces je jednoduchý: stačí označit relevantní položky, kliknout na tlačítko akce a zvolit možnost schválení. Po schválení se vedle každé položky objeví oranžová fajfka. Při najetí myší na tuto fajfku se zobrazí podrobné informace o tom, kdo a kdy danou položku schválil. Při otevření celého výkazu máte také možnost schválit všechny položky najednou, což vám ušetří čas, pokud potřebujete rychle zpracovat více výkazů.
Dokumenty
Možnost porovnávání dokumentů
Možnost porovnání dokumentů ve Wordu se vám objeví, pokud označíte dva a více dokumentů, které si chcete porovnat a kliknete na tlačítko akce, tím se vám zobrazí více možností akcí a jednou z nich je právě možnost porovnání dokumentů.
Vybrané dokumenty se vám pak otevřou ve Wordu, kde to vypadá podobně jak kdybyste porovnávali změny.
Vyúčtování
Označení vyúčtovaných faktur odeslané emailem
Chápeme, že při odeslání faktur můžete zapomenout, která jste vlastně odeslali. A proto jsem přidali označení vyúčtovaných faktur, které jste již odeslali.
Jako první toto označení uvidíte hned na faktuře po její odeslání, kde se vám objeví informace, kdy jste e-mail odeslali a samozřejmě komu. Také myslíme dopředu a v budoucnu přidáme i proklik, který vám umožní se na odeslaný e-mail podívat.
A druhé označení pak najdete přímo v Manažeru vyúčtování, kde byl přidán sloupec „Datum odeslání“ a můžete tak přehledně vidět jaká faktura byla odeslána a také kdy.
Spisy
Možnost filtrace spisů podle protistrany
Nezapomínáme ani na orientaci ve spisech. Nově jsme přidali možnost filtrace podle protistrany. Kdy při výběru tohoto filtru se vám načtou všechny spisy, které souvisí s vybranou protistranou. Velkou výhodou je, že všechny tyto spisy jsou se štítky a poslední akcí, tudíž je to přehlednější než, když tuto filtraci budete dělat na kartě subjektu.
Co přinese další aktualizace?
Další měsíc, další novinky. Jak v únoru, tak i v březnu budeme dále pro vás zlepšovat a přidávat funkce, které vám usnadní práci. Sledujte naše další aktualizace a těšte se na ještě více inovací, které vám pomohou efektivněji zvládat každodenní úkoly.
Máte k novinkám dotazy nebo návrhy na vylepšení? Rádi si je vyslechneme! Vaše zpětná vazba je pro nás klíčová. Společně tvoříme Evolio lepší. Děkujeme, že jste s námi!
Eva Adamcová
Jsem markeťačka, která má kreativní pohled na svět. K Evoliu jsem se přidala před více než rokem, a stále se s nadšením ponořuji do světa, kde technologie a právo společně tvoří revoluční řešení.