S novou verzí 19.7. je vedení advokátní agendy snazší a práce v Evoliu pohodlnější než kdykoliv předtím. Seznam změn:

  • Příchozí/Odchozí hovor – Přidáno tlačítko pro přehrání záznamu hovoru
  • Události v oblasti Kategorie/Seznam přidána konfigurace do nastavení
  • Generování dokumentů v události přes eservicies
  • GDPR nová vizualizace
  • EService – Dohledání datové zprávy z detailu nebo při založení nové přes kartu subjektu
  • Přidán Merk – zobrazení detailů osoby v iFrame
  • Nový design v SMS nastavení
  • Funkce odstranění prázdných stran z PDF, pokud uživatel potřebuje??
  • Vyhledávání v podatelně dle:

– Předmětu emailu
– Odesílatele (jak sloupec NazevSubjektu z tabulky PostaPrichozi, tak pokud je email napárovaný na subjekt, tak v jeho ZařaditJako případně v emailu)
– Pokud je email napárovaný na spis, tak v čísle spisu, VS a také v subjektech těchto spisů (přes vazbu VPripadySubjekty na subjekt a jeho ZaraditJako a email)

  • Poslední otevřené případy – zrušení sloupců Zahájeno a Ukončeno
  • V podatelně přibylo tlačítko s možností donačtení dalších zpráv
  • U emailu přidána možnost poslání Kopie a Skryté kopie
  • Zrušeno pole Dohodnutá platba z detailu callu
  • Onboarding – Tlačítko Nový případ, v horní části, přejmenován na Nový a přidána třetí volba – Subjekt.
  • Při generování dokumentu se nyní nezobrazuje výzva a rovnou se dokument uloží
  • Poznámka o sociální síti u telefonátu, přes kterou se prováděl hovor: Viber, WhatsApp, Skype a Messanger
  • Nový subjekt (Právnická, fyzická podnikající osoba) – Po kliknutí na tlačítko Dohledat se vyhledávat subjekt pomoci Addinu ARES v EServices. To samé platí o dohledání datové schránky.
  • Nově možnost uložit dokumenty na disk z podatelny a událostí