S novou verzí 19.7. je vedení advokátní agendy snazší a práce v Evoliu pohodlnější než kdykoliv předtím. Seznam změn:
- Příchozí/Odchozí hovor – Přidáno tlačítko pro přehrání záznamu hovoru
- Události v oblasti Kategorie/Seznam přidána konfigurace do nastavení
- Generování dokumentů v události přes eservicies
- GDPR nová vizualizace
- EService – Dohledání datové zprávy z detailu nebo při založení nové přes kartu subjektu
- Přidán Merk – zobrazení detailů osoby v iFrame
- Nový design v SMS nastavení
- Funkce odstranění prázdných stran z PDF, pokud uživatel potřebuje??
- Vyhledávání v podatelně dle:
– Předmětu emailu
– Odesílatele (jak sloupec NazevSubjektu z tabulky PostaPrichozi, tak pokud je email napárovaný na subjekt, tak v jeho ZařaditJako případně v emailu)
– Pokud je email napárovaný na spis, tak v čísle spisu, VS a také v subjektech těchto spisů (přes vazbu VPripadySubjekty na subjekt a jeho ZaraditJako a email)
- Poslední otevřené případy – zrušení sloupců Zahájeno a Ukončeno
- V podatelně přibylo tlačítko s možností donačtení dalších zpráv
- U emailu přidána možnost poslání Kopie a Skryté kopie
- Zrušeno pole Dohodnutá platba z detailu callu
- Onboarding – Tlačítko Nový případ, v horní části, přejmenován na Nový a přidána třetí volba – Subjekt.
- Při generování dokumentu se nyní nezobrazuje výzva a rovnou se dokument uloží
- Poznámka o sociální síti u telefonátu, přes kterou se prováděl hovor: Viber, WhatsApp, Skype a Messanger
- Nový subjekt (Právnická, fyzická podnikající osoba) – Po kliknutí na tlačítko Dohledat se vyhledávat subjekt pomoci Addinu ARES v EServices. To samé platí o dohledání datové schránky.
- Nově možnost uložit dokumenty na disk z podatelny a událostí
Jan Tkáč
CEO
Ve svém oboru sbírám zkušenosti již přes 20 let a cestou k úspěchu Evolia byla jednoduchá vize: vytvořit užitečný a praktický nástroj pro advokáty. Řídím se mottem, že malé věci pomáhají vytvářet dokonalost, ale dokonalost není malá věc.