Zveřejňujeme první výsledky z našeho dotazníku pro rok 2022. Dotazník obsahoval několik sekcí, s jejichž obsahem vás postupně seznámíme. V tomto článku se podíváme na část, ve které naši uživatelé hodnotili Evolio a jeho přínosy. Rádi bychom ještě jednou poděkovali všem, kteří se do dotazování zapojili a pojďme se teď podívat, jak to vše dopadlo.
Zajímá vás, jak si poradily advokátní kanceláře Covidem? Článek k této části dotazníku si můžete přečíst na stránce Právo21, kterými jsme už rok hrdí partneři.
Naši uživatelé na prvním místě
Fantastické ohodnocení od Vás získala naše zákaznická podpora, a to přesně 4,74*. Tímto jsme obhájili naše hodnocení z minulého roku. Věříme, že velkou měrou k tomu přispěl online chat, kdy se komunikace netáhne několik dní, ale jsme schopni požadavek během několika hodin uzavřít.
Velmi kladně jste dále hodnotili nejen webináře, které pro Vás připravujeme už druhým rokem, ale také naši podrobnou dokumentaci, videa na YouTube a také rychlost odezvy Evolia.
Zkrocení advokátní agendy
Jako první jsme se ptali, jaké máte zkušenosti s používáním Evolia a v čem Vám pomohlo ulehčit práci.
- Téměř 75 % kanceláří, které se zapojily do průzkumu, mají pracovní agendu více pod kontrolou a také získaly větší přehled nad výkazy práce.
- Zbytečnou práci pomohlo Evolio ušetřit u 65 % kanceláří.
- Více než polovina kanceláří a advokátů dokázala vykazovat více práce, což se kladně projevilo na příjmech u 42 % kanceláří.
- V otázce, jestli Vám Evolio pomohlo při řízení týmu jste hlasovali z poloviny kladně. Na otázku odpovídaly i kanceláře do čtyř lidí, kde tato potřeba není tak výrazná a neuplatní se všechny nástroje, které Evolio nabízí.
Využití pomocníků, kteří nejsou vidět na první pohled
Zajímalo nás, jestli používáte našeptávač nevykázané práce. Nazýváme ho pomocník „Nevykázané aktivity“, který v Evoliu hlídá provedené činnosti a potom je uživatelům připomíná k zapsání výkazu práce. Využívá ho jen část uživatelů, což je velká škoda, protože ti, kteří s ním pracují jej hodnotí velmi kladně.
Takže pokud ještě neznáte nebo nepoužíváte Nevykázané aktivity, zkuste jim dát šanci se ukázat.
Modul automatizace, slouží k odstranění rutinní práce v advokátní kanceláři, standardizaci procesů a hlídání termínů. Tento modul je k dispozici jen ve vyšších balíčcích licence (PLUS a výše). Postupně se rozšiřují jeho funkce a možnosti. V tomto roce dostal pěkné ohodnocení 3,5 hvězdičky.
Automatizace funguje na principu skládání scénářů, stejně jako platforma Integromat, jen působí uvnitř Evolia. Podívejte se, podrobněji jak vypadá a pracuje.
Jak je zmíněno výše, Automatizace působí především uvnitř Evolia, ale nezapomínáme ani na propojení s vnějším světem. K tomu slouží integrace s Integromatem a Zapierem. Někteří z Vás možná neví, k čemu tyto nástroje slouží a jaké je jejich uplatnění. Ve zkratce se jedná o integrační platformy, které propojují různé aplikace a přenášejí data mezi nimi. Takže můžete propojit Evolio s celou řadou dalších aplikací jako jsou různé cloudové uložiště, kancelářské služby a mnohem více.
Obě platformy můžete využívat už od licence TEAM a používají je obvykle advokátní kanceláře – inovátoři v oblasti advokacie. Přínos těchto integrací hodnotíte maximem možných hvězdiček. Uživatelé, kteří tuto funkcionalitu používají, jsou s ní velmi spokojeni. Oznámení o propojení s těmito aplikacemi Vám mohlo lehce zapadnout, proto Vám v tomto roce ukážeme lépe, co vše dokáží.
A co samotné Evolio?
Zakládáme si na transparentnosti a tak přinášíme otevřený pohled na to, se kterými funkcemi jsou naši uživatelé spokojení a kde mám zatím rezervy. Každá oblast s méně hvězdičkami je pro nás výzvou ke zlepšení 🙂 .
V první kategorii – Práce s Evoliem byla s náskokem nejlépe hodnocena práce s advokátním spisem. Za ní následuje práce s datovkami a celkově Podatelnou. V druhé půlce tabulky se umístily úkoly, emaily a kalendář. O jejich slabinách víme a chceme jim věnovat více pozornosti tento rok, aby více odpovídaly Vašim představám.
Vykazování a vše okolo
Samostatnou kategorii jsme věnovali vykazování práce a následné práci s výkazy. Dostaly od Vás pozitivní nadpoloviční hodnocení. Víme, jak je vykazování každé minuty v praxi advokátů důležité, takže určitě budeme vykazování dále vylepšovat a optimalizovat.
Co dalšího jste nám prozradili?
V závěru dotazování jste měli možnost nám vzkázat cokoliv, co se nedalo vyjádřit jednoduše v číslech. Některé ze zpráv obsahovaly zajímavé podněty k vylepšení Evolia, za což velmi děkujeme. Všechny z nich máme zaevidované a postupně je vyhodnotíme. Tady jsou některé z Vašich zpráv (dotazník byl anonymní, jména tedy neznáme a proto nejsou uvedena):
„Prozatím nevyužívám maximum funkcí, které Evolio nabízí, ale jsem s Evoliem oproti předchozímu software maximálně spokojená.“
„Za dobu užívání Evolia jsme zaznamenali opravdu velký posun dopředu. Děkujeme, dobrá práce. Jen tak dál. (Kdybych měl uvést, co mě jako první napadá ke zlepšení, tak bych ještě zrychlil odezvu systému. Během posledního roku se to výrazně zlepšilo, ale ještě trocha zrychlení by byla velice uživatelsky příjemná).“
To je z výsledků úplně vše. Bylo to lehce zdlouhavé, na druhou stranu velice užitečné, nejen pro nás, jako tvůrce systému, ale i Vy jste mohli během dotazníku popřemýšlet, jak vaše kancelář funguje a co v ní zlepšit. Tak se zase uvidíme příští rok u dalšího průzkumu!
Natálie Krausová
Vedoucí marketingu a financí
S chutí posouvám věci kupředu. Pro Evolio pracuji více jak 4 roky a věnuji se široké škále činností. Jsem milá a trpělivá, dokud se neblíží deadliny, pak jsem k nepoznání.