Obchodní podmínky informačního systému Evolio

Před započetím samotného používání informačního systému Evolio si, prosím, přečtěte jeho Obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“ nebo také jen „OP“).

Registrací v informačním systému Evolio je uzavřena smlouva o poskytování služeb a poskytnutí licence v souladu s těmito podmínkami a zásadami osobních údajů. V případě nesouhlasu s obchodními podmínkami registraci neprovádějte.

  1. Poskytovatel vyvinul informační systém Evolio jako softwarovou službu provozovanou jako online cloudové řešení na infrastruktuře Poskytovatele – klient-server řešení; software je poskytován v režimu Software as a service (dále jen „IS Evolio“ nebo také jen „Software“). Návrh k užívání a popis funkcionalit IS Evolio je obsažen v technické a uživatelské dokumentaci dostupné na webu dokumentace.evolio.cz.
  2. IS Evolio je určen zejména pro advokáty či advokátní kanceláře k užití při výkonu advokacie nebo pro inkasní agentury k užití při správě pohledávek a jejich vymáhání či pro jiné klienty, kteří mají v rámci výkonu své činnost zájem IS Evolio používat (dále také jen „Objednatel“).
  3. Tyto Obchodní podmínky vymezují práva a povinnosti Poskytovatele a Objednatele při dodávce a implementaci IS Evolio, podmínky licence k užití IS Evolio a poskytování souvisejících služeb.
  4. Pokud není dále uvedeno jinak, mají níže uvedené výrazy používané v těchto Obchodních podmínkách a/nebo ve Smlouvě uvozené velkými písmeny následující význam:
    TermínVýznam
    IS Evolio

    / Software / Služba

    Multiplatformní informační systém zejména pro advokáty, advokátní kanceláře a inkasní agentury, který v rámci jednotlivých modulů zajišťuje zejména zpracování komplexní agendy advokátní kanceláře či inkasní agentury, následné fakturace, přehledů provedených úkonů, zautomatizování procesů správy spisů, dat a manažerských statistik.
    Verze IS Evolio / VerzeIS Evolio má 3 verze, jež se liší rozsahem modulů a platforem, a velikostí databázového prostoru pro ukládání dat:

    • Free
    • Standard
    • Premium
    DostupnostDostupnost se vyjadřuje v procentech a lze ji považovat za pravděpodobnost, že informační systém poskytuje požadované funkce za určených podmínek a v daném časovém okamžiku. Dostupnost je dána jak spolehlivostí systému samotného, tak i s časem kdy dojde k obnovení poskytování služby po poruše.

    Odezva / reakční dobaDoba od nahlášení poruchy do zahájení jednání Poskytovatele směřujícího k odstranění poruchy. Počátek reakční doby je stanoven přijetím hlášení poruchy.

    V rámci odezvy se uvádí zkratka NBD – jedná se o zkratku výrazu „next business day“, v překladu „následující pracovní den“.

    Kategorizace závadZařazení poruchy do třídy A, B, C, D, E.
    Porucha

    / závada

    / incident

    Chybné provedení nebo ztráta funkce Software. Chybné provedení funkce je takové, které není v souladu s popisem uvedeným v technické nebo uživatelské dokumentaci. Není-li popis funkce dokumentován, je správná funkce taková, která je očekávána Objednatelem. Poruchou není neznalost Objednatele týkající se funkčnosti Software popsané v technické dokumentaci dostupné na webu dokumentace.evolio.cz.
    Oprava závady

    / Vyřešení poruchy

    Odstranění závady nebo vytvoření alternativního řešení, kterým bude závada překlenuta a nedojde k funkčnímu omezení Software. Za odstranění závady se považuje rovněž samotná lokalizace a oznámení příčiny závady Koncovému uživateli, pouze však byla-li příčina závady:

    • na straně Objednatele (např. vadné zadávání dat nebo vkládání souborů nevhodných formátů nebo velikostí, vada serveru nebo jiných technických zařízení či software Objednatele), nebo
    • na straně jiných poskytovatelů služeb či technického vybavení (např. výpadek internetového připojení), nebo
    • důsledkem změny datových formátů, informačních systémů či postupů třetích osob, na nichž byl Software nebo její část závislá, nebo
    • důsledkem jiných nepředvídatelných skutečností, které Poskytovatel nezapříčinil (např. potížemi operačních systémů a jejich prostředí či jejich upgradem, poruchami hardwaru).
    Help DeskSlužba sloužící pro evidenci a řešení chybových hlášení, dotazů, připomínek a požadavků vzniklých v rámci poskytování Služby (služba technické podpory, servisu a údržby), přístupná prostřednictvím emailové adresy   podpora@evolio.cz.

    Poskytovatel si vyhrazuje právo nereagovat na požadavky, chyby a připomínky neevidované v Help Desku.

    Kritická naléhavost

    A

    Incident označený kritickou naléhavostí má mimořádný dopad na práci Uživatelů. Znamená to, že více než 50% Uživatelů konkrétního Objednatele nemůže pracovat, např. nelze se připojit k databázovému serveru nebo ukládat dokumenty.
    Velmi vysoká naléhavost

    B

    Incident označený velmi vysokou naléhavostí výrazně ovlivňuje alespoň 30% Uživatelů Objednatele ve značném rozsahu jejich práce.
    Vysoká naléhavost

    C

    Incident označený vysokou naléhavostí výrazně ovlivňuje jednotlivé Uživatele nebo jde o významnou specializovanou část systému, která ale neovlivňuje ostatní funkčnost.
    Běžná naléhavost

    D

    Incident označený běžnou naléhavostí má standardní dopad na práci Uživatelů.
    Malá naléhavost

    E

    Incident označený malou naléhavostí má jen malý dopad na práci Uživatelů.
    SpolehlivostPočet výpadků nebo poruch příslušné služby za měřenou periodu.
    ZátěžÚroveň požadavků/ aktivit, při jejímž překročení nemusí být zajištěna požadovaná úroveň Služby.
    Update a upgradeNová verze IS Evolio, která je zpravidla tvořena na základě vlastních analytických prací, požadavků Objednatelů, změn v legislativě, příp. speciálních požadavků konkrétního Objednatele.
    Vývojový cyklusObdobí, ve kterém dochází k analýze požadavků, vývoji, testování, korekcím a které je završeno vydáním nové verze IS.
    Koncový uživatel/ UživatelPracovník Objednatele, který užívá Software a je odběratelem Služeb.
    Praktikant / Uživatel se statusem praktikantaPracovník Objednatele, který užívá Software v rámci studia vysoké školy se studijním oborem shodným nebo obdobným předmětu podnikání Objednatele a který vykonává u Objednatele praxi.
    Registrační účetRegistračním účtem se rozumí účet Objednatele vytvořený po vyplnění registračního formuláře při uzavření Smlouvy. Registračním účtem Objednatel může měnit zejména nastavení Služeb a Verze IS Evolio.
    Uživatelský účetUživatelským účtem se rozumí způsob umožnění přístupu konkrétnímu Uživateli Objednatele do IS Evolio, a to na základě samostatných přihlašovacích údajů přiřazených k tomuto účtu.
  1. Smlouvu na dodávku a implementaci IS Evolio a poskytování souvisejících služeb lze v mezích, rozsahu a za podmínek stanovených v těchto Obchodních podmínkách uzavřít na základě písemné dohody s Poskytovatelem a/nebo konkludentně potvrzením souhlasu s těmito Obchodními podmínkami vyplněním a odesláním registračního formuláře na stránkách Poskytovatele a následným potvrzením registrace použitím aktivačního odkazu v emailu, který byl Objednateli zaslán na email uvedený v registračním formuláři (dále jen „Smlouva“). Odesláním registračního formuláře je Objednateli vytvořen registrační účet.
  2. Smlouva je také uzavřena nejpozději uhrazením částky na základě smlouvy, první faktury nebo výzvy k úhradě vystavené Poskytovatelem.
  3. Smlouvu lze mj. měnit i na základě objednávky Objednatele akceptované Poskytovatelem, která obsahuje specifikaci objednané dodatečné funkcionality IS Evolio a odpovídající odměny Poskytovatele. Má se za to, že změna Smlouvy, resp. sjednaní dodatečné funkcionality IS Evolio, jsou nejpozději sjednány okamžikem, kdy Poskytovatel vytvořil dodatečnou funkcionalitu požadovanou Objednatelem a tuto funkcionalitu spustil.
  4. Objednatel není oprávněn bez předchozího a výslovného písemného souhlasu Poskytovatele vyloučit účinnost těchto OP, ustanovení těchto OP (včetně jakékoli jejich části) měnit, či doplňovat, byť i jen způsobem, který nepodstatně mění podmínky OP či Smlouvy, či způsobem, který totožné podmínky vyjadřuje pouze jinými slovy. Jakýkoli odkaz Objednatele na jeho vlastní obchodní podmínky či obchodní podmínky třetích stran nevyvolává právní účinky, přičemž Smluvní strany výslovně vylučují použití ustanovení § 1751 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
  5. Uzavřením Smlouvy a potvrzením souhlasu s OP Objednatel souhlasí mimo jiné s tím, že Poskytovatel je oprávněn tyto OP kdykoli jednostranně měnit. Jakékoli změny těchto OP takto Poskytovatelem provedené budou Objednateli písemně oznámeny. Objednatel má právo oznámené změny těchto OP odmítnout a Smlouvu z tohoto důvodu vypovědět ve lhůtě 30 (třicet) dnů od jejich oznámení Poskytovatelem; nedojde-li ve stanovené lhůtě k odmítnutí změn OP, má se za to, že Objednatel oznámené změny OP akceptoval. V případě odmítnutí oznámených změn OP činí výpovědní doba 3 (tři) měsíce a začíná běžet doručením písemného vyrozumění Objednatele o odmítnutí změn OP Poskytovateli. Za písemnou formu ve smyslu tohoto ustanovení se považuje také oznámení prostřednictvím emailové komunikace na adresu, kterou Objednatel Poskytovateli sdělil či poskytl ke komunikaci s ním.

1. Služby dle Smlouvy:

1.1. Rozsah jednotlivých modulů a platforem IS Evolio se liší dle volby Verze IS Evolio. Uzavřením Smlouvy se Poskytovatel zavazuje zpřístupnit Objednateli zvolenou verzi IS Evolio a poskytovat softwarové služby uvedené v čl. 3 odst. 1.6 OP (dále jen „Služby“). Objednatel se zavazuje hradit za zpřístupnění zvolené verze IS Evolio a poskytnuté Služby cenu ve výši dle Ceníku služeb, který je součástí těchto OP.

1.2. Zvolenou Verzi IS Evolio je možné měnit na vyšší i nižší Verzi IS Evolio. Požadavek Objednatele na změnu volby Verze IS Evolio provede Objednatel v registračním účtu. Nově zvolená verze IS Evolio bude aktivní pro Objednatele následující pracovní den , od tohoto okamžiku se Objednatel zavazuje hradit cenu této vyšší verze IS Evolio uvedenou v Ceníku služeb.

1.3. Zvolená Verze IS Evolio se mění na vyšší Verzi IS Evolio při splnění standartu této vyšší Verze IS Evolio (například zvýšení počtu koncových uživatelů Objednatele, překročení velikosti databázového prostoru, naplnění příslušného modulu správy pohledávek, aj.), o této skutečnosti bude Objednateli zasláno upozornění o změně Verze IS Evolio. Objednatel se zavazuje hradit cenu této vyšší Verze IS Evolio uvedenou v Ceníku služeb, počínaje následujícím pracovním dnem po této změně.

1.4. V případě Objednatelem zvolené Verze IS Evolio-FREE, je Poskytovatel oprávněn jednostranně a bez předchozího upozornění Objednatele ukončit poskytování Služeb a zrušit Registrační účet Objednatele a navazující Uživatelské účty, pokud se žádný z Uživatelů nepřihlásil do IS Evolio po dobu více než 30 dnů, nebo pokud bude Poskytovatelem zjištěno, že údaje vyplněné v registračním formuláři jsou nepravdivé, nepřesné nebo zkreslené.

1.5 Zpřístupnění zvolené Verze IS Evolio:

1.5.1. Poskytovatel je povinen zpřístupnit (dodat) IS Evolio formou jeho zpřístupnění přes webové rozhraní a poskytnout za tímto účelem veškeré přístupové údaje. Údaje se zavazuje Poskytovatel poskytnout e-mailem.

1.5.2. Zpřístupnění IS Evolio bude pro každého Koncového uživatele Objednatele provedeno samostatnými přihlašovacími údaji. Každý Koncový uživatel IS Evolio bude mít zřízen vlastní uživatelský účet. Uživatelský účet je oprávněn užívat pouze ten Uživatel, jemuž byl zřízen. V případě, že bude účet Uživatele se statutem Praktikanta užívám Uživatelem, který nemá status Praktikanta, a doposud se jednalo o Účet bezplatný, stává se tímto okamžikem Účtem placeným.

1.5.3. Poskytovatel se zavazuje provádět zprovoznění IS Evolio s přihlédnutím k provozním potřebám Objednatele tak, aby byla jeho činnost omezena pouze v nezbytné míře; Objednatel bere na vědomí, že po tuto dobu může docházet k určitým omezením, které však nebudou zásadně bránit jeho běžné činnosti.

1.5.4. Software bude zpřístupněn po celou dobu trvání Smlouvy. Poskytovatel je oprávněn znepřístupnit Software v případě prodlení více než 30 dní Objednatele s úhradou finančních závazků vůči Poskytovateli nebo v případě hrubého porušení závazků Objednatele.

1.5.5. Objednatel je povinen uchovávat v tajnosti přístupové údaje k Softwaru (resp. všechny přístupové údaje koncových uživatelů Objednatele) a chránit je před zneužitím ze strany třetích osob.

1.5.6. Objednatel není oprávněn Software šířit, kopírovat nebo jiným způsobem umožnit jeho užívání osobami odlišnými od Koncových uživatelů Objednatele, nebude-li smluvními stranami předem písemně sjednáno jinak. Data Objednatele budou umístěna v databázích IS Evolio.

1.5.7. Objednatel bere na vědomí, že cena licence k zpřístupněnému IS Evolio dle Ceníku služeb se odpovídá počtu Koncových uživatelů, využívající IS Evolio v příslušném kalendářním měsíci.

1.6. Poskytování Služby:

1.6.1. Úvodní školení Koncových uživatelů – Poskytovatel na žádost Objednatele za účelem ovládání IS Evolio v dohodnutém termínu zaškolí Koncové uživatele. Školení vyžaduje dostatečnou odbornou způsobilost Koncových uživatelů.

1.6.2. Hostingové služby – IS Evolio je provozován formou služby přes webové rozhraní, na serveru umístěném v datovém centru Microsoft Azure, lokalita West Europe, Amsterdam.

1.6.3. Technická podpora, servis a údržba – v rozsahu dle čl. 4 OP.

1.6.4. Dostupnost IS Evolio – je vyjádřena pomocí SLA (Service Level Agreement). IS Evolio je služba poskytována nepřetržitě (24 hodin denně). Poskytovatel se zavazuje, že minimální dostupnost IS Evolio je 98 %, tj. bude funkční nejméně po 98 % provozní doby. Podmínky dostupnosti jsou stanoveny těmito OP.

1.6.5. Aktualizace IS Evolia – úprava provedená Poskytovatelem na základě požadavků Koncových uživatelů či Objednatelů, odsouhlasených Poskytovatelem, přičemž z povahy těchto úprav Software vyplývá, že mohou být využívány všemi uživateli Software; nebo provádění změn Software vyplývajících z úprav právních předpisů;

1.6.6. Rozvoj a Upgrade IS Evolio – úprava provedená Poskytovatelem na základě vlastního metodického rozvoje; rozšiřování funkcionality IS Evolio na základě plánu legislativních změn a s přihlédnutím k požadavkům jednotlivých uživatelů (nejedná se o dodávku dalších modulů nebo zapracování speciálních požadavků Objednatele, o zahrnutí požadavků Objednatele do plánu prací na Upgrade IS Evolio rozhoduje Poskytovatel s ohledem na strategii rozvoje IS Evolio).

2. Další doprovodné placené služby:

2.1. Nad rámec plnění dle Smlouvy mohou být Poskytovatelem dle požadavku Objednatele poskytovány další doprovodné placené služby (dále také jen „DPS“).

2.2. Doprovodné placené služby poskytované na základě přímého využití DPS Objednatelem:

2.2.1. Poskytovatel prostřednictvím IS Evolio a jeho jednotlivých modulů, jež jsou napojeny na placené služby vlastní či třetích stran (SMS brána, PostServis Hybridní pošta, Nebankovní registr, Výpis Centrální evidence exekucí, Generování EPR a další uvedené v Ceníku služeb) umožňuje Objednateli čerpání služeb vlastních či třetích stran, a to aktivním užitím příslušné služby v modulu IS Evolio. Aktivním užitím příslušné služby v modulu IS Evolio Objednatelem vzniká Poskytovateli nárok na úhradu ceny dle Ceníku služeb.

2.3. Doprovodné placené služby poskytované na základě objednávky Objednatele:

2.3.1. Poskytovatel na základě obsahu objednávky Objednatele sestaví výkaz práce obsahující počet jednotek pro určení celkové ceny dle Ceníku služeb (dle jednotkových sazeb) a zašle jej je schválení Objednateli stejným způsobem, jako byla učiněna objednávka Objednatele. Má se za to, že Objednatel výkaz práce schválil, nevyjádří-li se do 3 dnů ode dne odeslaní výkazu práce Objednateli. Poskytovatel je oprávněn požadovat před poskytnutím DPS zálohu až do výše 50 % ceny.

2.3.2. Vývoj a výzkum. Poskytovatel na základě objednávky Objednatele na vytvoření nových funkcionalit a modulů IS Evolio nebo rozšíření stávajících funkcionalit a modulů na míru Objednatele provede výzkum a vývoj a poskytne na to navazující konzultační služby. Cena těchto služeb se řídí platným Ceníkem služeb.

2.3.3. Migrace dat. Poskytovatel na základě objednávky Objednatele provede migraci dat z informačního systému Objednatele do IS Evolio. Cena těchto služeb se řídí platným Ceníkem služeb.

2.3.4. Studie proveditelnosti, analýza a harmonogram implementace. V případě, že Objednatelem požadovaný výzkum a vývoj či migrace dat je značného rozsahu, vyžaduje poskytnutí této služby také vyhotovení studie proveditelnosti či analýzy včetně harmonogramu postupné implementace. Cena těchto služeb se řídí platným Ceníkem služeb.

2.3.5. Implementace. Implementací se rozumí úpravy nastavení informačního systému Evolio a jeho konfigurace dle pokynů Objednatele. Nejčastěji jde o tvorbu vzorů dokumentů s tiskovými parametry, tvorbu a úpravy reportů apod. Jde o zásahy, které nevyžadují programové úpravy informačního systému.

2.3.6. Tvorba individuálního manuálu či dodatečných dokumentů. Poskytovatel na základě objednávky Objednatele vytvoří Objednateli individuální manuál a dále požadované dokumenty vztahující se k užití a maximálnímu využití potenciálu IS Evolio. Cena těchto služeb se řídí platným Ceníkem služeb.

  1. Předmětem technické podpory, servisu a údržby je poskytnutí Objednateli a koncovým uživatelům Objednatele jednotné kontaktní místo pro zákaznickou podporu – Help Desk.
  2. Help Desk. Veškeré servisní požadavky týkající se konkrétních poskytovaných služeb jsou podávány a řešeny prostřednictvím emailu podpora@evolio.cz. Konzultace mohou být řešeny prostřednictvím hotline telefonu. Dostupnost Help Desku na měsíční bázi činí 98%. Help Desk lze využit v pracovní dny od 8:00 do 16:00.
  3. Technická podpora. Poskytovatelem poskytovaná technická podpora slouží pro řešení incidentů, poruchy, problémů a závad, které vznikají při provozu IS Evolio. Úkolem technické podpory je v nejkratším čase vyřešit incident, tj. nekorektní stav. Příčina vzniku incidentu může být odhalena a vyřešena dodatečně. Vyřešení příčiny incidentu může být bez nebo s nutností zásahu do programového kódu. Proto se doba řešení u incidentu s nutností programových úprav řídí dobou nutnou pro vydání service packu nebo nové verze. Technickou podporu lze využit v pracovní dny od 8:00 do 16:00

3.1. Kategorizaci závad provádí Poskytovatel dle obsahu požadavku Objednatele. Od kategorizace závad se odvíjí odezva Poskytovatele a termíny pro vyřešení poruchy.
3.2. Odezva:

A. Kritická naléhavost4 hodiny
B. Velmi vysoká naléhavost1 NBD
C. Vysoká naléhavost3 NBD
D. Běžná naléhavost3 NBD
E. Malá naléhavost5 NBD

3.3. Vyřešení poruchy (fix time):

A. Kritická naléhavost4 hodiny
B. Velmi vysoká naléhavost1 NBD
C. Vysoká naléhavost3 NBD
D. Běžná naléhavost5 NBD
E. Malá naléhavost10 NBD

Omezení: řešení požadavku max. 8 hodin denně.

  1. Objednatel je srozuměn s tím, že Poskytovatel z důvodu zlepšování IS Evolio provádí pravidelnou údržbu, během níž může být přístup k IS Evolio dočasně omezen nebo vyloučen. Do dostupnosti se tak nezapočítává doba údržby, která je přednostně prováděna mimo provozní dobu (tj. mimo pondělí až pátek, 8–17 hodin) a je oznámena minimálně 1 pracovní den předem.
  2. Poskytovatel není odpovědný za dodržení stanovené dostupnosti, není-li dostupnost dodržena v důsledku okolností vylučující odpovědnost (vyšší moc). Za okolnosti vylučující odpovědnost se považuje překážka, jež nastala nezávisle na vůli Poskytovatele a brání mu ve splnění povinnosti, jestliže nelze rozumně předpokládat, že by Poskytovatel tuto překážku nebo její následky odvrátil nebo překonal, a dále, že by v době vzniku závazku tuto překážku předvídal. Překážky, které lze dle předchozí věty považovat za okolnosti vylučující odpovědnost, jsou zejména: a) stávky, pokud tato událost nastane v důsledku organizování třetími stranami; b) teroristický útok; c) války, občanské a vojenské nepokoje, blokády, povstání, výtržnosti, epidemie, karanténní omezení, stav nouze; d) úder blesku, zemětřesení, požár, bouře, záplavy, sesuvy půdy; e) události, na základě kterých bude vyhlášen stav nouze ve smyslu příslušných ustanovení energetického zákona.
  3. Poskytovatel není nijak odpovědný za dostupnost IS Evolio v síti internet vzhledem ke skutečnosti, že tato síť je decentralizována a bez záruk třetích stran. Služba může být náchylná na limity, zpoždění a ostatní problémy způsobené využíváním internetu a elektronických komunikací. Poskytovatel není odpovědný za tato zpoždění; chyby v provozu systému nebo ostatní poškození vycházející z těchto limitů.
  4. Objednatel bere na vědomí, že do IS Evolio mohou být začleněny doplňkové služby poskytované třetími subjekty (informace z podatelny soudů, insolvenčního rejstříku a obchodních rejstříků, z centrální evidence exekucí aj.). Poskytovatel nijak neručí za správnost, pravdivost, úplnost a aktuálnost informací, které Objednatel při užívání těchto doplňkových služeb obdrží, a nenese žádnou odpovědnost za škody způsobené Objednateli výpadky jejich provozu. Nedostupnost některé z doplňkových služeb poskytovaných třetími stranami prostřednictvím IS Evolio se nezapočítává do stanovené dostupnosti (98 %) dle těchto OP.
  5. IS Evolio není na 100 % chráněn proti chybě a výpadku. Služba nesmí být používána pro tzv. „kritické použití“ (High Risk Use), jestliže by její chyba nebo výpadek mohl způsobit smrt nebo zranění osob, způsobit materiální škody anebo poškodit životní prostředí. Objednatel se zavazuje odškodnit Poskytovatele, pokud by jakákoli třetí osoba, včetně Objednatele, vznesla vůči němu nároky vzniklé v souvislosti s využitím IS Evolio pro „kritické použití“.
  6. V případě, že dostupnost IS Evolio nedosáhne stanovené hodnoty (98 %), sjednává se paušální náhrada ve formě slevy, která se rovná podílu ceny licence za dobu, po kterou IS Evolio nebyl dostupný. Maximální výše slevy se rovná měsíční ceně za užití IS Evolio.
  7. Zařízení pro ukládání dat jsou technická zařízení, jejichž poruchovost je objektivním jevem. V případě závady, která má za následek ztrátu dat, jsou data obnovena z dostupných záloh prováděných Poskytovatelem.
  8. Dostupnost IS Evolio se vyhodnocuje ročně.
  9. Při ukončení Smlouvy umožní Poskytovatel, za cenu dle Ceníku služeb, předání všech dat Objednatele takto: 1. kopii databáze ve formátu BACPAC balíčku; 2. kopii souborů dokumentů v komprimovaném ZIP souboru Data budou předána elektronicky, formou odkazu ke stažení.
  1. Objednatel tímto bere na vědomí a souhlasí s tím, že IS Evolio je provozován a poskytován formou „SaaS“ (Software jako služba), tj. Objednatel nevlastní či nekupuje samotný software tvořící IS Evolio, ale využívá IS Evolio po dobu a za podmínek Smlouvy a/nebo těchto OP. Poskytovatel v této souvislosti poskytuje Objednateli nevýhradní oprávnění k výkonu práva užít IS Evolio (dále jako „Licence“), a to pouze pro účely řádného užívání IS Evolio po dobu trvání Smlouvy.
  2. Objednatel není oprávněn udělit podlicenci či Licenci postoupit další osobě.
  3. Objednatel není oprávněn IS Evolio rozmnožovat za účelem rozšiřování, rozšiřovat či jakýmkoliv způsobem sdělovat třetím osobám, pronajímat ani půjčovat, ledaže by mu k tomu dal Poskytovatel předchozí výslovný souhlas.
  4. Objednatel je dále povinen dodržovat všechna omezení v užití IS Evolio stanovených zákonem, Smlouvou a OP. Objednatel v této souvislosti bere na vědomí, že texty, fotografie, grafická díla, a další prvky obsažené v rámci IS Evolio jsou jednotlivě a/nebo jako celek (dále společně jen jako „autorská díla“) chráněny autorským právem. Není-li s Poskytovatelem smluveno písemně jinak, může k oprávněnému užití autorských děl dojít pouze v rozsahu a způsoby stanovenými v těchto OP. Zejména není Objednateli dovoleno užití autorských děl ve formě jejich rozmnožování (kopírování) za účelem dosažení přímého nebo nepřímého hospodářského nebo obchodního prospěchu, a dále jejich užití ve formě rozšiřování, půjčování vystavování či sdělování díla veřejnosti (včetně sdělování veřejnosti prostřednictvím internetu).
  5. Omezení licence
    5.1. Objednatel nesmí provádět na IS Evolio úpravu, zpětnou analýzu, rekompilaci, penetrační testování.
    5.2. Objednatel dále nesmí přetěžovat IS Evolio požadavky, provádět dekompilace a reverse engineering.
    5.3. Objednal není oprávněn provádět zásahy do zdrojového kódu, přistupovat ke zdrojovému kódu a zpřístupnit zdrojový kód aplikace třetí osobě.
  6. Odebrání licence, zrušení Smlouvy:
    6.1. Poskytovatel je oprávněn přiměřeně kontrolovat dodržování udělené licence ze strany Objednatele, v případě, že Objednatel poruší závazek plynoucí mu z omezení licence, je Poskytovatel oprávněn odebrat licenci a odstoupit od Smlouvy.
  1. Cena za poskytnutí IS Evolio a Služeb, jakož i cena DPS je upravena v Ceníku služeb dostupném na webových stránkách Poskytovatele. Ceník služeb je součástí těchto OP, změny Ceníku služeb budou prováděny dle čl. 2 těchto OP. Objednatel uzavřením Smlouvy a akceptací těchto OP souhlasí s jednostrannou změnou Ceníku služeb v režimu dle čl. 2 těchto OP.
  2. Ceník služeb je aktualizován vždy jednou ročně. Ke zvýšení cen v Ceníku služeb bude přistoupeno zejména za předpokladu podstatného vylepšení stávajících funkcí IS Evolio či doplnění nových funkcionalit IS Evolio, případně s ohledem na výrazně zvýšené opodstatněné náklady či o míru inflace, nejdříve v kalendářním roce následujícím po uzavření této Smlouvy, maximálně však o 20 %. Nová cena bude zveřejněna v ceníku Služby, který je zveřejňován na webových stránkách Poskytovatele. Poskytovatel oznámí Objednateli navýšení ceny prostřednictvím emailu uvedeného při registraci v registračním účtu. Objednatel je povinen se s novými cenovými podmínkami zveřejněnými na webových stránkách Poskytovatele seznámit. Pokračuje-li Objednatel ve využíváni Služby i v době po navýšení ceny Služeb, aniž by Smlouvu vypověděl dle čl. 2 těchto OP, má se za to, že se zvýšením souhlasí.   Objednatel má však možnost tuto změnu cenových podmínek odmítnout způsobem dle čl. 2 těchto OP.
  3. Platby za služby mohou být stanoveny jako měsíční nebo roční. Objednatel uhradí cenu Služeb v případě měsíčních plateb vždy k 1. dni měsíce, za nějž se Služby hradí, v případě ročních plateb vždy k 1. dni roku, za nějž se Služby hradí. Pokud bude mezi Objednatelem a Poskytovatelem výslovně ujednáno, bude cena Služeb hrazena Objednatelem na základě faktur vystavených Poskytovatelem, které budou vystavovány v případě měsíčním plateb měsíčně vždy k 20. dni měsíce přecházejícího měsíci, ve kterém jsou poskytovány Služby, se splatností 12 dnů ode dne vystavení, a v případě ročních plateb jednou ročně vždy k 31 12. kalendářního roku přecházejícího kalendářnímu roku, ve kterém jsou poskytovány Služby, se splatností 10 dnů ode dne vystavení.
  4. Smluvní strany se dohodly na elektronické fakturaci zasílané na email vyplněný při zřízení registračního účtu. Faktura musí splňovat náležitosti daňového dokladu. V případě, že faktura nebude obsahovat zákonem předepsané nebo výše uvedené náležitosti, je Objednatel oprávněn ji do data splatnosti vrátit s tím, že Poskytovatel je poté povinen vystavit novou fakturu s novým termínem splatnosti. V takovém případě není Objednatel v prodlení s úhradou faktury.
  5. Okamžikem zaplacení je okamžik připsání příslušné částky na účet Poskytovatele uvedený ve faktuře.
  1. Ochranu osobních údajů Objednatele – tj. tam, kde Poskytovatel vystupuje jako správce osobních údajů Objednatele, upravují Zásady ochrany osobních údajů dostupné na evolio.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju (dále jen „Zásady ochrany osobních údajů“).
  2. Ochrana osobních údajů třetích osob, s jejichž osobními údaji nakládá Objednatel v pozici správce osobních údajů a Poskytovatel v pozici zpracovatele osobních údajů je zajištěna Smlouvou o zpracování osobních údajů, kterou ve smyslu čl. 28 odst. 3 nařízení Evropského Parlamentu a Rady č. 2016/679 – obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále také jen „Zpracovatelská smlouva“) uzavřeli Objednatel a Poskytovatel způsobem, jakým uzavřeli Smlouvu.
  3. Data vkládaná Objednatelem do databázového prostoru IS Evolio (dále jen „Data“) jsou umístěna na serveru poskytovatele hostingu v šifrované podobě (v datovém centru Microsoft Azure v uzlu West Europe – Amsterdam, Holandsko). Na Data se vztahuje závazek mlčenlivosti Objednatele ve smyslu ustanovení § 21 zákona č. 85/1996 Sb., o advokacii, v platném znění. Poskytovatel je vázán závazkem mlčenlivosti ve shodném rozsahu jako Objednatel. Poskytovatel chrání Data před jejich únikem, zneužitím nebo jiným zásahem, a odpovídá za porušení závazku mlčenlivosti bez ohledu na zavinění. Porušení závazku mlčenlivosti Poskytovatele zakládá právo Objednatele na smluvní pokutu ve výši 1.000.000,- Kč za každé jednotlivé porušení. Poskytovatel není oprávněn bez výslovného písemného souhlasu Objednatele nahlížet na Data a seznamovat se s jejich obsahem. Vyžaduje-li povaha poskytování Služeb (zejména v rámci helpdesku) nahlížet na Data, vyrozumí Poskytovatel o této skutečnosti Objednatele a požaduje-li Objednatel i nadále poskytnutí Služby, má se za to, že souhlas k nahlížení na Data Objednatel Poskytovateli udělil.
  4. Poskytovatel prohlašuje, že provádí ve Verzi FREE, STANDARD a PREMIUM každodenní zálohy Dat třicet pět (35) dnů zpětně a poté měsíční zálohy Dat uložených Objednatelem při užívání IS Evolio. Jednotlivé zálohy jsou Poskytovatelem uchovávány po dobu třiceti pěti (35) pro verzi FREE, šest (6) měsíců pro verzi STANDARD a dvanáct (12) měsíců pro verzi PREMIUM od jejich vytvoření. Data jsou zálohována v šifrované podobě. Na základě žádosti předá Poskytovatel Objednateli zálohu dat jako: 1. kopii databáze ve formátu BACPAC balíčku; 2. kopii souborů dokumentů v komprimovaném ZIP souboru, a to v elektronické podobě formou odkazu ke stažení. Žádost o poskytnutí zálohy dat Objednatel uplatní na Helpdesku Poskytovatele formou žádosti zaslané na e-mailovou adresu podpora@evolio.cz. Nabyvatel má právo na bezplatné poskytnutí zálohy dat jednou za šest (6) kalendářních měsíců; poskytnutí každé další zálohy dat bude Poskytovatelem zpoplatněno dle jeho Ceníku služeb jako DPS.
  1. Objednatel bude chránit důvěrné informace týkající se IS Evolio.
  2. Každá ze smluvních stran této Smlouvy bude chránit důvěrné informace týkající se podnikání a záležitosti druhé strany či předmětu této Smlouvy nebo jakýchkoli otázek s ní spojených, s kterými se dotyčná strana seznámí nebo může seznámit, které může získat či kontrolovat a prozradí takové informace pouze svým zaměstnancům nebo osobám v obdobném postavení. Pokud kterákoli ze smluvních stran zjistí, že kterýkoli její zaměstnanec nebo osoba v obdobném postavení jakkoli porušil důvěrnost informací, neprodleně o tom uvědomí druhou stranu a poskytne jí veškerou přiměřenou pomoc při jakémkoli řízení či uplatnění jakéhokoliv práva, které může druhá strana proti takovým osobám zahájit či uplatnit.
  3. Omezení obsažená v tomto článku se nebudou vztahovat na informace: veřejně dostupné; které oprávněně vešly ve známost prostřednictvím třetích stran; jejichž prozrazení je vyžadováno právními předpisy, na základě pravomocného rozhodnutí či usnesení příslušného soudu nebo požadavku správního či jiného příslušného úřadu nebo organizace.
  4. Závazek utajování informací stanovený v tomto článku bude trvat i po zániku závazku ze Smlouvy, jestliže se strany při zániku závazku nedohodnou jinak.
  5. Poskytovatel bere na vědomí, že data uložená v IS Evolio Objednatelem jsou chráněna povinností mlčenlivosti advokáta dle zákona č. 85/1996 Sb. (o advokacii), přičemž úložiště v rámci IS Evolio, je nezbytné chápat jako prostory výkonu advokacie Objednatele ve smyslu ust. § 85b zák. č. 141/1961 Sb. (trestní řád) a ust. § 255 zák. č. 280/2009 Sb. (daňový řád). Poskytovatel se zavazuje chránit data Objednatele v rozsahu dle zákona č. 85/1996 Sb. (o advokacii). V případě, že se bude orgán veřejné moci domáhat zpřístupnění dat (informací) Objednatele uložených na IS Evolio, zavazuje se Poskytovatel v souladu se shora uvedenými ustanoveními obratem informovat o takové skutečnosti Objednatele a současně data (informace) Objednatele příslušnému orgánu veřejné moci nevydat, dokud nebudou splněny podmínky dle ust. ust. § 85b zák. č. 141/1961 Sb. (trestní řád) a ust. § 255 zák. č. 280/2009 Sb. (daňový řád).
  1. Předcházení škod. Smluvní strany se zavazují k vyvinutí maximálního úsilí k předcházení škodám a k minimalizaci vzniklých škod.
  2. Oznamovací povinnost. Smluvní strany se zavazují upozornit druhou Smluvní stranu bez zbytečného odkladu na vzniklé okolnosti vylučující odpovědnost bránící řádnému plnění této Smlouvy. Smluvní strany se zavazují k vyvinutí maximálního úsilí k odvrácení a překonání okolností vylučujících odpovědnost.
  3. Výluky odpovědnosti. Poskytovatel neodpovídá za újmu, kterou nezavinil, zejména za škody způsobené kombinací vnějších vlivů, počítačových infiltrací, jiného software, hardware a použití, případně nepoužití, nebo nemožnosti použít Software v důsledku těchto vlivů. Poskytovatel neodpovídá za újmu, která vznikla v důsledku nebo v přímé souvislosti s nesprávným užitím Software. Žádná ze Smluvních stran neodpovídá za škodu, která vznikla v důsledku věcně nesprávného nebo jinak chybného zadání, které obdržela od druhé Smluvní strany. Žádná ze Smluvních stran není odpovědná za prodlení způsobené prodlením s plněním závazků druhé Smluvní strany. Poskytovatel nenese odpovědnost zejména za:

3.3. případnou nefunkčnost, nedostupnost či špatnou dostupnost Software v důsledku skutečnosti nezaviněné Poskytovatelem (např. chyb v dostupnosti internetové konektivity apod.);
3.2. případný únik informací a dat z prostředí IS Evolio v důsledku skutečnosti nezaviněné Poskytovatelem (např. v důsledku vyzrazení přístupových údajů Objednatelem apod.);
3.3. případnou ztrátu nebo poškození dat v důsledku skutečnosti nezaviněné Poskytovatelem (neoprávněné získání dat třetí osobou v důsledku nedostatečného zabezpečení ochrany v informačním systému Objednatele).

  1. Rozsah odpovědnosti. Poskytovatel neodpovídá ani za nepřímé následky takové škody – jako ušlý zisk, nerealizované obraty, nároky třetích stran, za nezaviněnou ztrátu nebo poškození dat, a z toho vyplývající důsledky apod. Odchylně od § 2952 občanského zákoníku se sjednává, že Poskytovatel nehradí ušlý zisk, jakékoli náklady vynaložené v důsledku porušení povinností Poskytovatele, ani jakékoli následné újmy nebo škody.
  2. Limitace nároku na náhradu škody. Celková odpovědnost Poskytovatele vůči Objednateli podle Smlouvy je omezena výší celkové odměny, již Poskytovatel obdržel v předcházejících dvanácti měsících před vznikem takového nároku. Škoda se hradí pouze v penězích.
  3. Pojištění odpovědnosti. Poskytovatel je pojištěný pro případ vzniku odpovědnosti za škodu dle této Smlouvy.
  4. Prodlení Objednatele. V případě prodlení se zaplacením peněžité částky je Smluvní strana, která je se zaplacením v prodlení, povinna zaplatit druhé Smluvní straně úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý i započatý den prodlení. Tím není dotčen ani omezen nárok Poskytovatele na náhradu vzniklé škody. Úrok z prodlení podle této Smlouvy je splatný ve lhůtě 14 (čtrnácti) dnů od doručení písemného vyúčtování povinné Smluvní straně.
  5. Vyšší moc. Žádná ze Stran nebude odpovědná za porušení svých povinností vyplývajících ze Smlouvy či VOP, pokud jim v jejich plnění brání zásah vyšší moci.  Vyšší mocí se rozumí jakákoli nepředvídatelná́ výjimečná situace či událost mimo kontrolu Stran, jež kterékoli z nich brání v plnění jakýchkoli jejich závazků vyplývajících z Obchodních podmínek a/nebo ze Smlouvy, nebyla zapříčiněna chybou nebo nedbalostí na jejich straně a prokáže se, že ji nelze překonat ani s vynaložením veškeré řádné péče. Strana, jež porušila své závazky, nemůže jako zásah vyšší moci uplatňovat vady nebo prodlení při jejich zajištění (pokud nebyly způsobeny zásahem vyšší moci), pracovní spory, stávky ani finanční obtíže.
  1. Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Smlouvu lze ukončit:

1.1. písemnou dohodou Smluvních stran;
1.2. odstoupením od Smlouvy, a to v případech podstatného porušení;
1.3. výpovědí kterékoliv Smluvní strany s výpovědní lhůtou 3 měsíce, která začne plynout dnem doručení písemné výpovědi.

  1. Právní jednání dle čl. 11 odst. 1 OP směřující k ukončení Smlouvy musí být učiněny prostřednictvím datové schránky či provozovatele poštovních služeb.
  2. Poskytovatel je oprávněn odstoupit od Smlouvy pro podstatné porušení povinnosti, zejména:

3.1. pro prodlení Objednatele s úhradou jakékoliv závazku vůči Poskytovateli nebo jeho části delším než 30 dnů;
3.2. pro překročení rozsahu udělené Licence Objednatelem;
3.3. pro neposkytnutí nutné součinnosti ze strany Objednatele, pokud toto znemožňuje splnění povinností Poskytovatele dle Smlouvy nebo těchto OP ani po předchozím upozornění ze strany Poskytovatele, v němž Poskytovatel poskytl Objednateli přiměřenou lhůtu pro nápravu závadného stavu.

  1. Objednatel je oprávněn odstoupit od Smlouvy pro podstatné porušení povinnosti, zejména:

4.1. není-li dodržena stanovená dostupnost IS Evolio ani po předchozím upozornění ze strany Objednatele, v němž Objednatel poskytl Poskytovateli přiměřenou lhůtu pro nápravu závadného stavu;
4.2. porušuje-li Poskytovatel závažným způsobem své povinnosti při poskytování technické podpory, zejména je-li v prodlení s odezvou a řešením závady podstatným způsobem, a náprava není učiněna ani po předchozím upozornění ze strany Objednatele, v němž Objednatel poskytl Poskytovateli přiměřenou lhůtu pro nápravu závadného stavu.

  1. Oznámení o odstoupení musí být písemné, doručeno druhé smluvní straně a je účinné dnem jeho doručení, popř. pozdějším dnem uvedeným v písemném oznámení o odstoupení. Poskytovatel má nárok na úhradu části ceny odpovídající rozsahu částečného plnění ze Smlouvy. Majetkové vypořádání jsou povinny smluvní strany splnit do 30 dnů ode dne ukončení této Smlouvy. Smluvní strany se mohou ohledně majetkového vypořádání dohodnout jinak.
  1. Vzájemná komunikace a veškerá právní jednání mezi Poskytovatelem a Objednatelem budou uskutečňovány elektronicky prostřednictvím e-mailu uvedeného Objednatelem v registračním účtu a Poskytovatelem zveřejněným na webových stránkách evolio.cz, ledaže je v OP nebo Smlouvě stanoveno výslovně, že je písemné právní jednání potřeba učinit doručením prostřednictvím datové schránky či provozovatele poštovních služeb.
  2. Pro případ, že Smlouva nebo OP stanovují povinnost odeslat písemné právní jednání prostřednictvím datové schránky či provozovatele poštovních služeb platí, že písemnost je doručena i v případě, že si adresát písemnost ve lhůtě 10 dnů ode dne, kdy byla uložena u provozovatele poštovních služeb, nevyzvedne nebo v případě datové zprávy se ve lhůtě 10 dnů nepřihlásí do datové schránky.
  3. V případě odeslání prostřednictvím provozovatele poštovních služeb se zasílá vždy na adresu sídla zapsaného v obchodním rejstříku.
  4. Jakákoliv práva a povinnosti mezi Poskytovatelem a Objednatelem nebudou dovozována z dosavadní či budoucí praxe zavedené mezi smluvními stranami či zvyklostí zachovávaných obecně či v odvětví týkajícím se předmětu plnění Smlouvy.
  5. Pokud by některé ustanovení těchto OP bylo úplně nebo částečně neplatné, není tímto dotčena platnost zbývajících ustanovení OP. V takovém případě se vzájemná práva a povinnosti řídí příslušnými ustanovenými občanského zákoníku, která se nejvíce přiblíží hospodářskému účelu neplatného ustanovení.
  6. Tyto OP nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 5. 2020.

VERZE IS EVOLIO A SLUŽBY DLE SMLOUVY:

Verze IS Evolio:

FREE

  • Ideální start pro začínající advokátní kanceláře a samostatné advokáty.
  • Databázový prostor, 5 GB dat, max. 3 koncoví uživatelé bez rozdílu statusu.
  • Elektronický spis, Vykazování a fakturace, Datovky a emaily, Podatelna, Insolvenční rejstřík a InfoSoud.
  • Klasická i mobilní verze 256-bitové šifrování.
  • 0 Kč za měsíc.

STANDARD

  • Bohatý balíček uspokojující většinu advokátních kanceláří.
  • Databázový prostor 500 GB dat.
  • Vše z FREE verze a navíc:
    • Uživatelské skupiny, Fulltextové vyhledávání, Párování plateb s bankou, EPR generátor.
    • 50 ks základní správa pohledávek.
  • 750 Kč za měsíc / za uživatele při MĚSÍČNÍ frekvenci plateb.
  • 680 Kč za měsíc / za uživatele při ROČNÍ frekvenci plateb.
  • Za každé 2 placené účty pro uživatele náleží 1 účet pro Praktikanta zdarma.

PREMIUM

  • Maximum funkcí a možností propojení pro náročné zákazníky.
  • Databázový prostor 1 000 GB dat, min. 3 uživatelé.
  • Vše ze STANDARD verze a navíc:
    • Hromadné akce.
    • Modul Importer, Automatizovaný proces EPR, Modul Reporty a sestavy 30 000 ks kompletní správa pohledávek.
  • 950 Kč za měsíc / za uživatele při MĚSÍČNÍ frekvenci plateb.
  • 880 Kč za měsíc / za uživatele při ROČNÍ frekvenci plateb.
  • Za každé 2 placené účty pro uživatele náleží 1 účet pro Praktikanta zdarma.

DOPROVODNÉ PLACENÉ SLUŽBY:

Doprovodné placené služby poskytované na základě přímého využití DPS Objednatelem:

SMS brána

Odesílání SMS přes vybranou SMS bránu.

Cena bez DPH: Dle ceny poskytovatele této služby (dle typu brány) s navýšením o 10 %.

Hybridní pošta

Odeslání klasické listinné pošty prostřednictvím služby Post Servisu.

Cena bez DPH: poplatek PostServisu navýšený o 10 %.

Nebankovní registr

Lustrace osob: https://www.nebankovni-registr.cz/.

Cena bez DPH: 12 Kč / lustrace (cena se snižuje dle objemu).

Výpis CEE

Lustrace v Centrální evidenci exekucí (prostřednictvím API nebankovni-registr.cz).

Cena bez DPH: 24 Kč / výpis (cena se snižuje dle objemu).

Doprovodné placené služby poskytované na základě objednávky Objednatele:

Elektronické platební rozkazy EPR 
Tvorba EPR a následná automatizace procesu je zpoplatněna. Objednatel si může vybrat ze dvou variant:

  1. Varianta Pay-as-you-go: Průběžný způsob placení dle počtu EPR v daném měsíci.

2. Varianta Kredit: Předplacený objem EPR za výhodnější cenu.

Výzkum, vývoj 
Cena bez DPH: 950 Kč / hodina

Migrace dat
Cena bez DPH: 1200 Kč / hodina

Studie proveditelnosti, analýza a harmonogram implementace
Cena bez DPH: 950 Kč / hodina

Tvorba individuálního manuálu a jiných dokumentů
Cena bez DPH: 950 Kč / hodina

Příplatek za poskytování služby v sídle Objednatele
Cena bez DPH: 200 Kč / hodina

Cestovné včetně ušlého času
Cena bez DPH: 8 Kč / km

Poskytnutí zálohy Dat z databázového prostoru IS Evolio
(záloha požadována dříve než po uplynutí 6 měsíců od poskytnuté poslední zálohy)
Cena bez DPH: 1500 Kč